Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta [Poland]


 

Twoje zadania

  • Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt

  • Realizacją zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów

  • Doradzaniem klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie,

  • Sprzedażą i obsługą różnych form finansowania zakupów.

Nasze wymagania

Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi

O nas

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Benefits_Text (only for additional info)

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال